2015. szeptember 29., kedd

Színes-swaris

Az egész úgy kezdődött, hogy volt egy nagy, 27 mm-es swarovski kristályom. Sokáig nézegettem, mihez is használjam fel. Rajzolgattam, míg végül kialakult a kép, hogy körülbelül mit szeretnék. Hát EZT! 
Mostanában sok megrendelésen dolgozom, így időnként jön egy belső késztetés, hogy közben valami újat is készítsek. (Ha látnátok mennyi rajzom van otthon...)
Most először használtam szilvamag formájú swarovski kristályokat is, ez a forma illett a tervembe. Szándékosan aszimmetrikus, kicsit free-form lett. Imádtam készíteni! A hátulját valódi bőrrel borítottam, így extra kényelmes lett. 
(Rekord idő alatt el is kelt az augusztusi KreDenc kézműves vásáron.)

Most egy hozzá hasonló fülbevalót készítettem, ami magában is megállja a helyét. Sokféle öltözékkel kombinálható.
Hossza: 8,5 cm, ennek ellenére nagyon könnyű darab. Remekül feldobhatóak vele a szürke őszi-téli hétköznapok. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése