2015. július 21., kedd

Igen :) / I do :)

Hol is kezdjem... :) Sok minden történt az elmúlt időszakban. Májusban volt az esküvőnk, ami - bár viszonylag szűk körben tartottuk - több szervezést igényelt, mint amire eleinte számítottunk. Szép, napos időnk volt és bár időnként a rohanásban a fejemet sem tudtam, hol áll, végül nagyon jól sikerült. Azóta a nászútról is hazaértünk, csodás helyeken jártunk az Alpokban, most pedig feltöltődve kezdtem neki újra az alkotásnak.

Először megmutatom Nektek a saját menyasszonyi ékszeremet, amit magam terveztem és készítettem. Jól teleraktam swarovski kristályokkal, nem sajnáltam magamtól. :) Már jó hamar készen volt az ötlet, de a megrendelések miatt a megvalósítás nem sokkal az esküvő előttre maradt, végül azért időben készen lett minden. (Kesztyűm az esküvő előtt 2 nappal lett, de jobb későn, mint soha. :))

Where to start... :) Many things happened in the past weeks. In May we got married, which - although it was just a small wedding - took more time and energy to organise than we first thought. We had a nice sunny day and even if sometimes I didn't know where I (and my head) was in the big rush, finally everything was perfect. Meanwhile we also came home from our honeymoon, we travelled to beautiful places of the Alps, and now I am fully energised and started creating jewellery again.


First I am going to show you my own bridal jewellery, which I designed and created for myself. I used many swarovski crystals, just to make my day brighter. :) The design was well prepared, but because of the plenty of orders the realisation waited almost until the wedding, finally everything was ready in time. (I bought my gloves 2 days bef
ore the wedding, but lbetter late than never. :) )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése